Оплата та доставка

ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

• Через сайт – цілодобово (24/7). Обробляємо замовлення з понеділка по п’ятницю в робочий час.

• в директ нашої сторінки в Instagram @shezlong.ua.

ОПЛАТА
На рахунок в Приватбанку.

СПОСОБИ ДОСТАВКИ

Відправки здійснюються Новою поштою.

Відправка протягом 4-5 робочих днів. Посилка зберігається на відділенні 7 днів.
Після відправки замовлення ви отримаєте повідомлення на ваш мобільний телефон.

Вартість доставки не включена у вартість продукції та оплачується покупцем при отриманні за тарифами кур’єрської служби.

ЦЕ ВАЖЛИВО!
Перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки і відсутність механічних пошкоджень безпосередньо в момент отримання замовлення: прямо у відділенні кур’єрської служби або в присутності кур’єра (якщо це доставка за адресою).
Претензії по пошкодженому товару приймаються тільки при наявності акта-претензії від кур’єрської служби. Всі наші посилки застраховані.

ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ

Повернення товару

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон України про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

• товар, не був у вжитку і не має слідів використання: механічних пошкоджень, потертостей, подряпин, забруднень.

• товар повинен бути укомплектований та запакований так само, як був відправлений вам.

Товари виготовлені під замовлення зі своїм принтом на повернення не приймаються.

Повернення товару належної якості

Для повернення товару необхідні:

– Заява на повернення з вашим ідентифікаційним кодом і причиною повернення.  За запитом заяву вам вишле наш менеджер.

Зазначені документи разом з запакованим товаром необхідно переслати нам. Адресу можна уточнити у менеджера. Після відправки повідомте нам номер ТТН.
Грошові кошти, за вирахуванням суми доставки, повертаються протягом 10 днів після отримання повернення.

Можливі способи повернення коштів:

– Банківський переказ за вказаними реквізитами. Вартість пересилання повернення товару належної якості оплачує покупець.

Повернення товару неналежної якості

Якщо Ви отримали товар неналежної якості (прихований брак) – надішліть нам на електронну пошту фотографію товару, на якій видно шлюб / дефект. Після цього з Вами зв’яжеться наш менеджер і погодить процес повернення / обміну даного товару. У разі необхідності повернення товару нам, вартість пересилки оплачує продавець.

Претензії по пошкодженому товару приймаються тільки при наявності акта-претензії від кур’єрської служби.